[linux] ma niekto skusenosti s phatlinux?

macko macko na gssr.sk
Pátek Červen 11 17:55:32 CEST 1999

Cafte,
mate niekto skusenosti s phatlinuxom, ak ano, ako pod tym funguju Xka,
KDE, a ine?
som zaciatocnik a bohuzial nemam miesto na disku aby som si nainstaloval
celu distribuciu, a toto vyzera dost lakavo, ale mam z toho nejake blbe
pocity, nie je to nejaka odnoz monkey alebo pod?Tvrdia tam, ze to vraj
moze fungovat s Win95 a nie treba robit reparticiu na disku.
Nasiel som to cez www.root.cz na www.phatlinux.com
Dik za kazdu odpoved, ale ked mi chcete radit nainstalovat celu
distribuciu /napr.RH6 a pod./, tak sa prosim vas neunuvajte /mozno
neskor/, nemam miesto na disku a ucim sa vobec zaklady, takze niekedy su
veci o ktorych sa tu bavite pre mna ako cinstina. Ten phatlinux  ma laka
preto, lebo sa mi zda, ze by som sa mohol cosi naucit aj ked mozno malo
a pritom si neodfrasil ako tak funkcny aj ked na nervy lezuci
Win95...Preinstalovat sa to sice da, ale konecne to akotak funguje bez
nejakych blbych hlasok uz par tyzdnov.... Ide mi natom aj SO 5.1 ver.pre
Win, je to celkom zaujimave.