[linux] ttf fonty pre linux, tvorba html pod linuxom

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pátek Červen 11 20:36:01 CEST 1999

Existuje to a dokonca to funguje, a velmi dobre, neviem, preco to
nepouzivaju vsetci. Vola sa to Xfstt, ta verzia co mam ja je dost stara,
subor sa vola Xfstt-0_9_8.tgz. Nenasiel som v dokumentacii ziadnu adresu,
odkial sa to da stiahnut, ale je to pod GPL, nic komercneho, takze by to
nemal byt problem najst. Ak to nenajdete, skuste www.elf.stuba.sk/~horvathm,
hodim tam tu staru verziu co pouzivam ja.

Funguje to tak, ze sa normalne .ttf subory nakopiruju do jedneho adresara,
nastavi sa XF86Config, spusti sa xfstt, potom normalne Xy, a to je vsetko.
Vyzera to absolutne genialne, hlavne Netscape.

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.