[linux] ttf fonty pre linux, tvorba html pod linuxom

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Sobota Červen 12 12:30:35 CEST 1999

Ico wrote:
> [...]

je to dost dobre, ale niektore stranky, (win-1250 kodovanie)
sa zobrazuju aj tak zle :(

> Je to na
> ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/X11/fonts/
> Uz nemusite hladat...

jo je to fakt coolove
len by som rad vedel, ako dostat tie fonty aj do
napr. WordPerfectu ???

ako pozeram archiv, tak sa nove fonty do WP este nikomu pridat
nepodarilo :(((

a este ked uz sme pri tom WP, neviete, kde by sa dala stiahnut
full verzia ??? lebo ta co je free na coreli je trochu (dost)
orezana :(((

thx, bye
--

      \\///               lubo 'rkac' klokner