[linux] Nedoriesene: Magnetopaskova jednotka

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Neděle Červen 13 11:16:36 CEST 1999

Uz som to tu raz daval, ale kedze sa tato vec nedotiahla do uspesneho
konca, opakujem ju.
Po prechode z Novellu mi na masine ostala magnetopaskova jednotka.
Je to taky stary typ WAngtek o kapacite 250 MB (v tej dobe, "piat let
tamu nazad", obrovska sila) s vlastnym radicom, velmi podobnym SCSI, ale
nie je to prave SCSI. Ti starsi kmeti, ako ja(35 r.), si na tuto
techniku budu iste pamatat. Vy mladsi poznate len tie nove stroje, okolo
2 GB a pod. Ak sa s tymto niekto niekedy stretol a podarilo sa mu to pod
linuxom rozbehat, nech mi poradi. Udajne treba prekompilovat jadro s
dodanim ovladaca QIC02 ale bez akychsi runtime nezmyslov.
Srdecna vdaka.
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)