[linux] Aky MTA zvolit?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Neděle Červen 13 11:16:42 CEST 1999

Chcel by som na svojom servri, ktory je pripojeny na providera
sprevadzkovat aj postu.
Kedze s tym nemam ziadne skusenosti, obraciam sa na vas skusenejsich.
Jednalo by sa asi len o 30 stanic v sieti.
Kazdy ma odraduje od sendmailu, ktory sa udajne velmi zlozito
konfiguruje. Mam RH 6.0, kde je tento sendmail.
Existuje nieco jednoduchsie pre tychto par stanic? Klienti by boli na
Win platforme.
Prosil by som obsiahlejsiu odpoved, nielen typu "Skus smail". Potesilo
by ma, ako zaciatocnika, podrobnejsi popis instalacie (rpm?),
nastavenia, pripadne vzorovy konf. subor a odkaz na literaturu (v sk,
cz, eng).
Srdecna vdaka.
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)