[linux] Aky MTA zvolit?

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Červen 14 13:23:36 CEST 1999

Miroslav Oravec napísal(a):

> hmmm... neviem co je na sendmaili tak zlozite ze "kazdy" od neho
> odraduje.. je
> sice trosku zdlhavejsie ho nastavit tak ako treba, ale myslim ze ani
> pri zaciatocnych pokusoch praca s nim nieje prilis zlozita..

K tej zlozitosti len tolko:
Ja som vlastne do konfiguracie sendmailu ani nesiahol, ide mi tak,
ako som ho nainstaloval. Vobec nic som na sendmail.cf nemenil
(vravi sa, ze kto nekonfiguroval sendmail, nie je pravy unixovy
 administrator, kto to robil dva krat je blazon)

Pravda, ak chcete od MTA nejake nestandartne veci (ako je stiahnutie
mailov z POP serveru u providera a ich rozoslatie), musite sa
s konfiguraciou trosku pohrat. Ale inak, pri pripojeni lan-ky cez
pevnu linku a vytvoreni mail servera na routeri netrebalo menit vobec
nic!

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net