[linux] netscape mail

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Červen 15 01:02:26 CEST 1999

mam niekolko otazok ohladom mailu v netscape:

1. nestahuje mi mail... teda, iba niekedy... a este presnejsie, niekedy
nestahuje vsetky maily. obcas napise 'getting Nth mail of 8' kde n ide
postupne 1..8, ale nakoniec najdem len 4, 5, 6, no a niekedy stiahne
vsetky maily. najlepsia je vzdy mala zelena sipocka indikujuca novy
mail, a po stiahnuti sa nezvysi pocet mailov v ziadnom foldry - niekedy
tahal jednu novu, niekedy dve, ale aj tri. ak ich je viac, aspon nieco
prelezie...

2. preco napr v takom foldry trash po zmazani mailov nevidno polozky v
nescipaku, ale neodstrania sa zo suboru?? moj subor $HOME/nsmail/Trash
ma 26.9 mega a ziaden mail... teda, ked som to pozrel editorom, boli tam
maily stare okolo pol roka.... - podobne to je v inych foldroch, inbox
13 mega. a zo desat mailov.... (zajimave, menej ako trash??!!)

3. chybicka krasy: ked stiahne mail, nezobrazuje boldom nazvy foldrov
obsahujucich nove spravy (po rozdeleni filtrom)

ak sa niekto s podonymi vecami stretol a zistil o co ide, dajte plz mi
vediet. diq.

no a este aby bolo fsecko jasne: ns 4.08, rh 5.2

Matej Kovac
mailto:matej na pobox.sk
ICQ:733788