[linux] netscape mail

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Úterý Červen 15 08:29:50 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> [...]
> mail, a po stiahnuti sa nezvysi pocet mailov v ziadnom foldry - niekedy
> tahal jednu novu, niekedy dve, ale aj tri. ak ich je viac, aspon nieco
> prelezie...
>
> 2. preco napr v takom foldry trash po zmazani mailov nevidno polozky v
> nescipaku, ale neodstrania sa zo suboru?? moj subor $HOME/nsmail/Trash
> ma 26.9 mega a ziaden mail... teda, ked som to pozrel editorom, boli tam
> maily stare okolo pol roka.... - podobne to je v inych foldroch, inbox
> 13 mega. a zo desat mailov.... (zajimave, menej ako trash??!!)

Skus Compact Folder. Netscape si uklada aj vymazane maily. Lepsie
povedane neodstranuje ich zo suboru automaticky.

> 3. chybicka krasy: ked stiahne mail, nezobrazuje boldom nazvy foldrov
> obsahujucich nove spravy (po rozdeleni filtrom)

Skus upgrade na ns 4.6. Vela veci tam funguje o nieco lepsie. Napr.
automaticke stahovanie mailov kazdych x minut. Korektne rata precitane,
neprecitane maily vo foldroch atd...

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.