[linux] Blender a C-key, Plugins;;;;; Octave ;;;;;; WP8 ||SO51

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Úterý Červen 15 13:50:56 CEST 1999

Cafte

  Ma niekto rozbehany blender s pluginmi ????
Mam verziu 1.63 a ked dam aby pouzil plugin vypise ze chce C-key z
www.blender.nl. Tam som vsak nic takehoto nenasiel .
Ma stym niekto skusenosti. ?

Druhy problem sa tyka programu octave.

Tento program mam z CD RH5.1 kde slapal fpohode. Teraz ke d som ho daval na
RH60 tak sa mi dokaze nainstalovat ale pri spusteni zanecha len subor core.

Podobny problem je s programi, ktore xcu nejaku kniznicu starsej verzie ale ja
mam vsak novsiu verziu a nepustia mam nainstalovat !!! (najma pri *.RPM)

A na zaver otazka:
		Co je lepsie si nainstalovat WP8 alebo SO51 ??????

S pozravom
		Mizu

P.S.: Nevie niekto o nejakom free POP3 konte ???

Michal Zimen
Železničná 811/16
01303 Varín