[linux] Dve siet.karty typu NE2000

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Úterý Červen 15 16:10:02 CEST 1999

Do servera som nainstaloval dve sietovice, obidve typu NE2000
kompatibilne. Do lilo.modules som riadne zadal:

alias eth0 ne
alias eth1 ne
options eth0 io=0x340 irq=11
options eth1 io=0x320 irq=10

a upravil prislusne ifcfg-eth0 a ifcfg-eth1.

Bohuzial pri boote vzdy aktivuje iba eth0, a nie aj eth1.

Myslel som si, ze je chybna karta, ale ked som vymenil parametre prvej
karty z druhou, teda eth0 som premenoval na eth1 a naopak, zase pri
reboote sa aktivolala len eth0.

Kde je problem? Ak som vymenil jednu kartu za 3c5x9 (iba zapozicanu!!!),
tak sa prihlasili obidve.
Viete niekto poradit?
Vdaka.
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)