VOJNA PRE REKLAMU[Fwd: [linux] ANIMA-KNIHY]

Pavol Krupa krupapa na icontrol.sk
Středa Červen 16 08:45:20 CEST 1999

Posielam Vam na ukazku slovny suboj medzi mnou a p.Vaskom, ktory mi
vycital uverejnenie odkazu na ANIMU

Zacina Krupa:

Poslal som do konferencie toto:
***
http://www.anima.sk/index2.html
***

Prisla prva odpoved:

On Thu, Jun 10, 1999 at 08:59:24AM +0200, Pavol Krupa wrote:
> http://www.anima.sk/index2.html

Laskavo neposielajte taketo spamy do konferencie. Je to drzost
najhrubsieho
zrna.

Dufam, ze administrator listu zvazi Vase vylucenie z konferencie.

Zdravi,
Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk

***
VASKO
Laskavo sa pozrite do konferencie a tam zistite zaujem o literaturu
LINUX-UNIX
Alebo mate zaujem o prezentaciu vlastnej literatury
Takze v tom ze som uverejnil adresu, kde objednavam na dobierku aj ja
svoju literaturu, nevidim nic zle. Na Vasom mieste by som
sa miernil vo vyjadrovani voci mojej osobe a nepouzival taketo silne
slova. Nie ste jediny v konferencii, my dvaja sme husi nepasli ,
a mozno inym takato informacia, kde najst dobre knihy pomoze

Tato sprava je Vam asi povedoma:
HOI !
On Wed, Jun 09, 1999 at 12:28:39PM +0200, Radoslav BENDIK wrote:
> [...]
Unixu",

> Luká? Petrlík: Jemný úvod do systému UNIX; ISBN: 80-85828-28-6
> Ladislav Lhotka: Server v Internetu; ISBN: 80-858-28-65-0
> ?mrha a Rudolf: Internetworking pomocí TCP/IP; ISBN: 80-85828-09-X

Michal Brandejs UNIX - LINUX ISBN; 80-7169-170-4

(aktualna tema: presmerovanie vstupov a vystupov je v nom podrobne
vysvetlana)

> Skocovsky: OS Unix (alebo tak nejak)
> ????: OS Unix a jazyk C, ale to neviem presne...
????? Kernighan - Pike Operacny system Unix ???

Brian W. Kernighan, Dennis M Ritchie Programovaci jazyik C

> A este ta Satrapova: Linux - Internet server (niekde na vslib to
najdes).
--
dev-null

PK krupapa na icontrol.sk
 www.ieg.sk

***
Pavol Krupa wrote:
> [...]
> ste jediny v konferencii, my dvaja sme husi nepasli , a mozno inym
> takato informacia, kde najst dobre knihy pomoze

je mi luto, ale stale trvam na svojom povodnom nazore. zo spravy nebolo
vobec jasne, ze ide o odpoved na nejaky predchadzajuci mail a nebolo ani

jasne to, co pisete teraz, cize, ze je to adresa Linuxovej literatury.

v sprave je jediny riadok s html adresou komercnej firmy. etiketa kaze
uvadzat v subjekte slovo KOMERCIA.

navyse zo spravy nie je jasne, ze s dotycnou firmou nemate nic spolocne.

neviem si predstavit jasnejsi priklad komercneho spamu.

samozrejme, nemam nic proti Vam osobne a som nerad, ze sa Vas to tak
dotklo.

Miro.