[linux] mrtg ?

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Středa Červen 16 09:13:35 CEST 1999

;)) pomocou mrtg si mozes monitorovat aj teplotu vzduchu na zachode :))
Ak dokazes z toho urobit integer.

Urcite dokazes spravit, kolko sa prenasa na jednotlivych interfejsoch.
Ale rozlisit z toho jednotlivych hostov, to bude asi kapanek zlozitejsie
:( Rad si necham poradit (zas ;)

--