[linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Středa Červen 16 12:34:05 CEST 1999

Dňa Ut, 15 jún 1999 ste napísali:

> Co ja viem? :) Ak to bezi, tak asi ano. Ak to nebezi, tak ...
> Ktory z tych dvoch install-sendmailov si skusal? Ja som skusil
> len V1.0. Vyrobilo to sendmail.cf, ktory tam mas prilozeny.
> Mas prava zapisovat do adresara v ktorom to spustas? Nemas
> plny disk? :) Skus pozriet do toho skriptu, ze ci nahodou
> nespusta nieco co nemas nainstalovane. Skus ciernu magiu.
> Alebo skus ten moj sendmail.cf, a zmen "mailhub na isternet.sk"
> za tvoj SMTP server na ktory posielas postu.

CAF

  Uz som na nieco prisiel... Chyba bola v tom ze som nemal nainstalovane
sendmail-cf.rpm. Tak si myslim ze uz to pomaly ide. ALE.

Ja ako uzivatel mam meno "miso" avsak moja skutocna email adresa na internete
je zimen na ..... S domenou nie je problem ale ako mu povedat aby namisto miso na ...
bral zimen na ... ????

Next problem.....
Dalsi uzivatelia maju emailove konto (POP3) s inou domenou. Takze chcem aby ich
maily posielal s user na ina.domena (ako je prednastavena) ????

S pozdravom

		Mizu

Michal Zimen
Železničná 811/16