[linux] z dosu na sambu

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Středa Červen 16 15:19:14 CEST 1999

Gasparovic Peter wrote:

> Dňa St, 16 jún 1999 ste napísali:
>
> Ja mam ten isty problem, ale s net use som nepochodil. Predtym som sa takto v
> pohode konektoval na NT, ale na Sambu mi to nejde. Ak niekto poradi, budem
> rad.

Mne to ide v pohode. Dokonca som si vytvoril instalacnu disketu, ktora
sa nakonekti na sambu a nainstaluje na cistu masinu komplet NT Wks
(temer bez zasahu uzivatela).

Cize mas ten problem, ze presne rovnaka konfiguracia sa Ti konektne na
NT a na sambu nie? Potom mas zrejme nejaky error v konfiguracii samby.

Skus parameter /user (pri volani net use) a pripadne /password (tusim,
ze sa tak vola)

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.