[linux] Re: OT: VOJNA PRE REKLAMU

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Červen 16 16:34:17 CEST 1999

Zdravicko,

> Pan Krupa ale toto tu skutocne NEMA co hladat. Ak neviete, tak toto je
> konferencia zamerana na Linux a nie na riesenie nejakych subojov.
> V kazdej inej konferencii by ste uz dostal avizo od admina. Tu tomu tak zial
> nie je :-(

Dostali avizo, ale nie cez konferenciu, pretoze ani Avizo do konferencie
nepatri. Toto pisem len vynimocne sem, lebo si zacinate mysliet, ze si
valam sunky. Na kazdy off-topic odpovedam osobne a odpovedal som aj tymto
dvom. Ale to su veci, ktore s Linuxom nesuvisia, takze ich nemusi citat
kopec ludi v konferencii. Ak chcete, aby som odpovedal na kazdu hlupost
do konfery, tak mi dajte vediet, ale myslim, ze 90% ludi take maily odo mna
citat nechce, pisem ich tym, ktorym patria.

 Juraj.