[linux] redhat6.0 bugs

Ing.Tibor KURINA kurina na valm.sk
Čtvrtek Červen 17 07:48:22 CEST 1999

>ale ja som pisal o rh6.0 (slovom sest bodka nula),
>na 5.2 je tych bugof sice menej ale tiez sa najdu.
>este to ze sa ti system spusti a ide KDE neznamena IMHO
>ze je vsetko OK

1. Prijal! rh6.0! Ale vravim Ti napis co presne nechodi! Myslim , ze rh6.0
ma kernel 2.2.10, rh5.2 zase 2.0.36 => mozno, tvoje problemy nie su ani
sposebene verziou rh (sest bodka nula) ale samotnou aplikaciou. Napr.: ja
som nemohol spustit v SCILABe dema, a bol som presvedceny, ze je to
zapricinene chybnou verziou SCILABu. Ake bolo moje prekvapenie ked som tie
dema v pohode spustil pod inym wm.

2. linux (myslim s tym cely system, nie len jadro) ako iste vies, je dielom
nadsencov a dobrovolnikov z celeho sveta, a preto nikto tu nehovori ze mas s
linuxom (a jeho aplikaciami) 100%-nu istotu. Inac ako iste vies ani komercne
programy(!) nechodia vzdy bez problemov (M$ W... ;) ).
Takze linux je No.1 (!!!!!!!!), ale len pre tych ktory nepotrebuju zaruku a
istotu!

3. Linux mi tu zabezpecuje emulaciu netware(mars), server pre M$ W98 stanice
(samba), a programujem Klient/Server aplikaciu kde Server bude linux a
Klient M$ W...., pouzivam Qtarch, xwpe, no a samozrejme z multimedii kscd
;)), wm:KDE1.1.1

K.Tibor