[linux] Re: VOJNA PRE REKLAMU

Maros maros na omnicom.sk
Čtvrtek Červen 17 08:29:29 CEST 1999

Ahoj

Stale rozmislam ci do tejto konfery nieco poslat alebo nie.
Lebo niektorym ludom dost vadi ak sa diskutuje na inu temu ako:
RE: [linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL
[linux] Re: diald -pap
Re: [linux] spustenie X zo stanice ....... a ine.
Tak dufam ze som Vas moc nepoburil takymto mierne off-topic.

Ak teda dovolite tu je moj nazor na tuto temu."Subj."

Nemam rad zneuzivanie akeho kolvek druhu.(kazdy si moze doplnit ten
svoj)
Myslim ale ,ze uz pred casom sa tu diskutovalo o pisani Subject-ov.
Teda ak mi pride mail s onicom Subj. a nemam cas ho citat/pozerat
rovno ho zmazem.
Ak mi pride taky co mi nic nehovory ,tak ho zmazem.
A ak mi niekto posle odkaz na daku linku ?

No clovek nikdy nevie co nove a zauimave sa moze dozvediet.
A neviem ako ostatny ale ja sa zaujimam okrem Linuxu aj o kopu inych
veci.

Tak preco si strpcovat zivot neakymi mailami.
--
Maros FRANKO <maros na omnicom.sk>
OMNICOM Slovakia s.r.o.