[linux] ttf fonty pre linux, tvorba html pod linuxom

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Sobota Červen 19 10:34:57 CEST 1999

> ...no - co ja viem, tak sa to neda. Kdesi som o tom cital, ale uz sa
> nepamatam, kde. Funguju iba tie, co su tam default.....

da sa to ale musis sa pohrat s tymi font.dir like suborcekmi co tam ma
wordperfect vo svojom adresari s fontami
nie je to az take jednoduche ale po troche skusania si povies ze ti to
vyhovuje  aj ked to neni este doladene (alebo mas extremne vela
trpezlivosti)
doporucujem backupnut povodnu verziu inac to moze dopadnut zle

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |