[linux] Re:Widows-Let me die

behan samsoft na bigfoot.com
Pátek Červen 18 15:18:02 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Peter Maly wrote:
>Chcem skusat stastie so Slackware aby som nedelil disk
>
>1.
>po viacerych pokusoch citam--run out of input data --system halted message
>
>pri jadre s 747 kb, zatial co 473kb kernel startuje OK...

>ja mam "Config.sys on C:\
>device=c:\windows\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
>Country=421,852,c:\windows\COMMAND\country.sys
>REM DEVICE=C:\WINDOWS\COMMAND\CPQIDECD.SYS /D:IDECD001
>
>a este
>"Config.sys on C:\WINDOWS\OPTIONS\CABS DEVICE=HIMEM.SYSBUFFERS=20FILES=60
>
>pricom subory su tuEMM386.exe is located in C:\WINDOWS
> [...]

Moc sa nerozumiem tomu co si tu presne napisal ale je pravdepodobne ze
HIMEM.SYS sa spusta az pri starte Windows a nie pri bootovani. Preto doporucujem
hned na zaciatok c:\config.sys pridat :
               DEVICE=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
to zabezpeci pristup k hornej pamati (vsetko nad 1MB RAM) aj pod dosom takze
to pojde. Ak nie pouzi standartny urychlovaci prikaz format c:  ;-) .

--
Email: samsoft na bigfoot.com