[linux] MAJORDOMO je nejaky pomaly

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Čtvrtek Červen 17 23:03:14 CEST 1999

Matus Horvath wrote:

> [...]

              Ahojte !

         Necakajte od postovej sluzby na i-nete cez protokol TCP/IP
zazraky. Toto je sekvencne spracovanie uloh a nie spojenie jeden s
jednym
v sieti ATM.
 Ale 1 den meskania je aj tak vela. U mna je opozdenie priblizne 0.5
hod,
co asi realne prezentuje nasu netovu infrastrukturu aj so zatazenim
serverov

 Ako vyzera ten majordomo ?

                                     Rony