[linux] Off-Topic: Hladam pracu

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Neděle Červen 20 18:59:22 CEST 1999

Ave!

  Strazcovia Netiquette, neodjistujte Coltu svych! Kedze som na vojne, a
ta sa mi krati, hladam pracu, a toto je jedna z ciest, ktore skusam, a
kedze mam aj v kasarnach pristup k e-mailu (spravujem im tu siet), aj
najjednoduchsia.

  Som inzinier informatiky, fanda do Linuxu a Internetu a kto ma zaujem
zistit si o mne viac, nech sa pozrie na moj zivotopis na

  http://www.utcru.sk/~chochol/CV.html

  Od 22.6. mam do 11.7. dovolenku, takze je ma mozne kontaktovat na
domacej adrese a telefone (0846/5592347, pre kolegov z CR
00421-846-5592347), alebo cez e-mail. Som ochotny sa stahovat za dobrou
pracou (najlepsie s Linuxom) kamkolvek. A este dolezite - som k
dispozicii od oktobra 1999.

J.Ch.
   Ing. Jozef Chocholacek, Zakamenne 144, 029 56, SLOVAKIA
  http://www.utcru.sk/~chochol  mailto: chochol na isternet.sk
        Toho casu: Vojensky utvar 8261, 977 01 BREZNO