[linux] redhat6.0 bugs

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Neděle Červen 20 19:55:37 CEST 1999

"Ing.Tibor KURINA" wrote:

> 1. Prijal! rh6.0! Ale vravim Ti napis co presne nechodi! Myslim , ze rh6.0
> ma kernel 2.2.10, rh5.2 zase 2.0.36 => mozno, tvoje problemy nie su ani
> sposebene verziou rh (sest bodka nula) ale samotnou aplikaciou. Napr.: ja
> som nemohol spustit v SCILABe dema, a bol som presvedceny, ze je to
> zapricinene chybnou verziou SCILABu. Ake bolo moje prekvapenie ked som tie
> dema v pohode spustil pod inym wm.

kurnik, preco by som nemal byt spokojny so systemom, ked mi nieco
nechodi ??? to sa da vacsinou odstranit
ja som neni spokojny s /dev/pts

> 2. linux (myslim s tym cely system, nie len jadro) ako iste vies, je dielom
> nadsencov a dobrovolnikov z celeho sveta, a preto nikto tu nehovori ze mas s
> linuxom (a jeho aplikaciami) 100%-nu istotu. Inac ako iste vies ani komercne
> programy(!) nechodia vzdy bez problemov (M$ W... ;) ).
> Takze linux je No.1 (!!!!!!!!), ale len pre tych ktory nepotrebuju zaruku a
> istotu!

sak zase to je samozrejma vec ze linux je 100x spolahlivejsi,
bezpecnejsi a lepsi ako produkty od M$

> 3. Linux mi tu zabezpecuje emulaciu netware(mars), server pre M$ W98 stanice
> (samba), a programujem Klient/Server aplikaciu kde Server bude linux a
> Klient M$ W...., pouzivam Qtarch, xwpe, no a samozrejme z multimedii kscd
> ;)), wm:KDE1.1.1

same noviny sa dnes dozvedam

moj prvy mail sa zmienoval len o funkcnosti a bezpecnosti a vy
tu idete secia zo mna kacira spravit.

v blizkej buducnosti idem stavat server, je viac ako iste, ze to
nebude bezat na RH6.0 ale skorej na slackware alebo debiane.

skratka taka chyba ako je v /dev/pts podla mna dost porusuje
celu bezpecnost systemu a tym zaroven aj jeho funkcnost.

bye
--

      \\///               lubo 'rkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ lubo na phreaker.net ___