[Fwd: [linux] logiing

Roman Benko bemest na bratislava.telecom.sk
Pondělí Červen 21 15:38:25 CEST 1999

Zdar....
...nuz, ja som mal donedavna podobny problem. Skusal som vselico, ale
zabral nakoniec az pomerne drasticky tah - zmazal som home adresar
uzivatela, ktory sa nevedel do GNOME prihlasit /u mna to bol root - to
je,co???/ a odvtedy to chodi. Samozrejme este pred tym, ako tak urobis,
si ho niekde zalohuj. Je mi jasne, ze toto nie je asi ten uplne spravny
postup, takze ak nahodou niekto uz mal podobny problem a vyriesil ho
"elegantnejsie" ako ja, mohol by napisat, kde bol "pes
zakopany".....roman

Roman Benko
bemest na ba.telecom.sk