[linux] redhat6.0 bugs

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pondělí Červen 21 21:58:24 CEST 1999

On Sun, 20 Jun 1999, Lubos Klokner wrote:

> [...]

No k tej chybovosti: je v celku zname, ze v RH x.0 nie su vzdy vychytane
vsetky muchy a postupne sa objavuje dost oprav (nastastie sa objavuju dost
rychlo). Ak chces stabilnu masinu s RH, pouzi 5.2. Alebo pockaj minimalne
na 6.1 (tipujem niekedy na jesen).

Debianu zase na moj vkus prilis dlho trva, kym vyvojovu distribuciu
prehlasi za stable. Sice je tam mozno menej chyb, ale aj tak sa najdu...

> kurnik, preco by som nemal byt spokojny so systemom, ked mi nieco
> nechodi ??? to sa da vacsinou odstranit
> ja som neni spokojny s /dev/pts

Sak to nemusis pouzivat ;) Staci vypnut pri kompilacii, alebo pouzit kernel
2.0.x. A oprava bola zverejnena dost rychlo.

> v blizkej buducnosti idem stavat server, je viac ako iste, ze to
> nebude bezat na RH6.0 ale skorej na slackware alebo debiane.

Zalezi na tebe. Podla mna su tieto distribucie porovnatelne, casto viac
zavisi na spravcovi ako na dist.

> skratka taka chyba ako je v /dev/pts podla mna dost porusuje
> celu bezpecnost systemu a tym zaroven aj jeho funkcnost.

Riesenie existuje...

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /