[linux] default routing (2)

Tomas Buday tomas na snt.sk
Úterý Červen 22 11:17:41 CEST 1999

ako to?..defaultne?
mas to vsetko v routovacej tabulke.....presne stanovene pravidla
a ak mas na mysli nastavenie default routy...teda cestu, ktora sa
bude vyuzivat na poslanie packetov ktorych destination nie je
na ziadnej k tvojmu stroju priamo pripojenej sieti, tak to nastavis
takto:

route add default gw <IP_dalsej_gatewaye>

tomas

ps: ...ale to _nie_je_ definicia zariadenia, kam sa implicitne (defaultne)
budu posielat vsetky packety.

On Tue, 22 Jun 1999, Lubos Klokner wrote:

> boze, teraz som si vsimol, co som napisal, takze este raz:
>
> ako sa da v jadre 2.2.x nastavit, na ktore zariadenie (ethx)
> sa budu pakety defaulte posielat ???
>
> thx a lot
> --
>
>       \\///               lubo 'rkac' klokner
> __oo0o(-.-)o0oo__________ lubo na phreaker.net ___
>         *
>                           http://surf.to/red_killer
>                           4904526 on icq
>                           1024/0x1A99A238 pgp key

---
Tomas Buday			   phone: +421-7-69258175
S&T Slovakia			     fax: +421-7-69258111
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia