[linux] vyberanie posty zo servera

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Úterý Červen 22 15:51:31 CEST 1999

oneeeee
Skus toto:

by som nastavil DNS na tvojom linuxovom serveri tak aby bol slave na
Isternet teda aby dokazal kopirovat jeho cache. Potom by som na kazdom
win dal do tcp/ip default dns server ten tvoj ale ten isternetovsky
nemaz. Potom do /etc/hosts (je to sice taka barlicka ale co uz) pridaj
vsetky masiny s win asi takymto sposobom (oddelene to moze byt medzerou
alebo tabelatorom)

193.87.16.2     alpha.euba.sk   alpha
134.214.94.167  www-euforia.insa-lyon.fr        euforia
158.195.61.100  vatolik.fedu.uniba.sk   vatolik

no a skus znova
snad to nespravi
ak zasa hej tak sa mrkni ci ten outlook nema nahodou to konto nastavene
tak ze tam ma login miesto v policku name v policku host, server alebo
co to tam mas. Ak nepomoze skus ma kontaktovat osobne ak sa ti chce :)

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |