[linux] modules a uvolnovanie pamate

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Úterý Červen 22 17:41:33 CEST 1999

cafte,

zaujimalo by ma: ked mam v jadre skompilovane aby sa mi zavadzali
modules podla toho ako su potrebne.
co sa stane s modulom napr. pre sound, ked sa prestane pouzivat
(prehravat hudba). modul sa odoberie, alebo tam zostane ???

tiez som pocul, ze debian ma nejake scriptiky (alebo co), ktore
po tom, ako nejaka applikaca prestane pouzivat pamat ju opat
uvolnia. ma nieco podobne aj redhat, alebo ako to funguje ???

thx for help, bye
--

      \\///               lubo 'rkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ lubo na phreaker.net ___