[linux] ako zakazat pristup cez interface ?

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 22 22:37:50 CEST 1999

On Tue, 22 Jun 1999, Gasparovic Peter wrote:

> Ako je mozne zakazat telnet a ftp prichadzajuce cez konkretny interface ?
> Ipchains sa mi nezda vhodne, lebo chcem, aby cez ten interface prechadzali
> pakety, ktore su routovane na inu podsiet.

Da sa to riesit pomocou rozlisovania cielovej adresy a interfejsu. Alebo na
to routovanie vytvorit nejaky IP tunel...

Viac k ipchains najdes v Linuxovych novinach c. 6 (1998-03).

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /