[linux] modules a uvolnovanie pamate

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 22 22:46:01 CEST 1999

On Tue, 22 Jun 1999, Lubos Klokner wrote:

> zaujimalo by ma: ked mam v jadre skompilovane aby sa mi zavadzali
> modules podla toho ako su potrebne.
> co sa stane s modulom napr. pre sound, ked sa prestane pouzivat
> (prehravat hudba). modul sa odoberie, alebo tam zostane ???

Toto ma na starosti demon (ci kernelovy thread?) kerneld (2.0.x), resp.
kmod (>2.1.x). Ako to funguje, sa da docitat v znamom adresari
/usr/src/linux/Documentation, subory modules.txt, pripadne kmod.txt.

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /