[linux] Slave DNS (was: vyberanie posty zo servera)

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Červen 23 07:45:00 CEST 1999

Peter Ronai wrote:

> by som nastavil DNS na tvojom linuxovom serveri tak aby bol slave na
> Isternet teda aby dokazal kopirovat jeho cache.

Slave DNS dokaze kopirovat CACHE primarneho? Ako sa to da docielit?
Myslel som, ze slave dokaze iba stiahnut (updatnut) zonove subory...

> Potom by som na kazdom
> win dal do tcp/ip default dns server ten tvoj ale ten isternetovsky
> nemaz.

Ja by som radil radsej ho zmazat, a spravit si DNS slave/forwarder.
Na odpoved z primarneho (default) DNS sa necaka viac ako 15 sekund,
potom sa posle dotaz na druhy DNS. A casto sa posiela dotaz na oba
naraz, aspon mne to Windowsy tak robili...

> Potom do /etc/hosts (je to sice taka barlicka ale co uz) pridaj
> vsetky masiny s win asi takymto sposobom (oddelene to moze byt
> medzerou alebo tabelatorom)

A ked uz bude robit slave DNS, nie je zbytocne robit /etc/hosts?
Nech ho urobi autorizovany (hoci slave) pre svoju siet.

BTW, takto by /etc/hosts nemal vyzerat, mali by tam byt iba pocitace
z lokalnej IP siete (sieti). O zvysok nech sa stara DNS.
Take roznorode IP adresy tam nemaju co hladat, leda ze by si vsetky
tie siete spravoval...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net