[linux] corel

Marian.Glatzner na istrobanka.sk Marian.Glatzner na istrobanka.sk
Středa Červen 23 15:53:13 CEST 1999

Pokial mi je zname existuje na sajte Corelu na stiahnutie Corel Wordperfect Suite, aka je jeho kvalita a funkcnost nie je mi zname.
      Bye
               Marian

-----P_vodní zpráva-----
Od:   owner-linux na rak.isternet.sk [SMTP:owner-linux na rak.isternet.sk]
Odesláno:   23. jún 1999 15:12
Komu:   linux na rak.isternet.sk
P_edm_t:   [linux] corel

zdar

Neviete niekto ci sa da zohnat Corel pre linux? Tusim
take nieco je,  corel dokonca spravil vlastny pocitac,
corel workstation ci tak nejako, kde bezi nejaky druh
linuxu a corel.
Ak o tom nieco viete, prosim napiste mi. Ci sa to da stiahnut,
ale asi nie, pripadne ci sa to da inak zohnat.
Lebo Corel by mohol byt pod linuxom stabilnejsi ako pod
windows.

Vdaka

Igor S.

----

> moze mi niekto ozrejmit
> co za typ je subor s priponou tgz?
> je to spakovany file? cim?

ano ,je to spakovany fajl... mc ti ho otvori.. a tusim
aj unzip