[linux] corel

Roman Benko bemest na bratislava.telecom.sk
Středa Červen 23 15:18:25 CEST 1999

Igor Strecko /sysadmin/ wrote:

> zdar
>
> Neviete niekto ci sa da zohnat Corel pre linux? Tusim
> take nieco je,  corel dokonca spravil vlastny pocitac,
> corel workstation ci tak nejako, kde bezi nejaky druh
> linuxu a corel.
> Ak o tom nieco viete, prosim napiste mi. Ci sa to da stiahnut,
> ale asi nie, pripadne ci sa to da inak zohnat.
> Lebo Corel by mohol byt pod linuxom stabilnejsi ako pod
> windows.
>
> Vdaka
>
> Igor S.

Zdar.........nuz, CD pre Linux zatial neexistuje, ale Corel udajne
vyhlasil, ze dalsia verzia CD bude uz aj pre Linux. Ale vraj az niekedy
v polovicke buduceho roku. /toto je pomerne stara informacia, takze ak
sa to zmenilo, prosim opravte ma.../ Zatial si asi budeme musiet
pockat....roman