[linux] corel

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Červen 23 19:04:52 CEST 1999

Igor Strecko /sysadmin/ wrote:
> Neviete niekto ci sa da zohnat Corel pre linux? Tusim
> take nieco je,  corel dokonca spravil vlastny pocitac,
> corel workstation ci tak nejako, kde bezi nejaky druh
> linuxu a corel.
> Ak o tom nieco viete, prosim napiste mi. Ci sa to da stiahnut,
> ale asi nie, pripadne ci sa to da inak zohnat.
> Lebo Corel by mohol byt pod linuxom stabilnejsi ako pod
> windows.

ja osobne som videl bezat corel draw 3.0 na linuxe, ale kde sa da
stiahnut neviem. mozno sa ti to podari najst niekde na
....corel.com/....., ale fakt neviem kde...

little bit off-topic: ked som pouzival windows a nasiel program corel
xara (www.xara.com), zistil som ze je to desatnasobne mensi program s
rovnakym mnozstvom a kvalitou funkci (teda, tak plus/minus, ale ta
velkost je pravda full instalacia v1.5 mala asi 15mb). nie su to uplne
overene informacie, ale xaru vyvinula firma xara ltd. ktoru potom corel
inc. kupil... hold, to je quest ako urobit z konkurencie spolocnika :-))

--

Matej Kovac
mailto:matej na pobox.sk