[linux] overovanie hesiel na NT

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Středa Červen 23 20:27:02 CEST 1999

OERNii - Ernest Beinrohr wrote:

> cafte , nahadzujem jeden linux kvoli sendmailu, a potreboval by som
> "synchoronizovat" userov. Na NTckach su uz vytvoreny, preto som myslel ze by sa
> dako "systemovo" dalo overovat na NT. Overovanie by malo ficat na smtp a pop3,
> ostatne je nepodstatne.

  Ook?!
  No, ak to vobec pojde, tak asi cez nejake NIS (YP), ktore budes musiet
rozbehat na NTckach (server) a na Linuxe rozchodit klienta. Asi to bude
_HODNE_ mastne, nezda sa mi totiz, ze by take nieco (NIS server) bolo v
WinNT by default.

J.Ch.
  Ing. Jozef Chocholacek, Zakamenne 144, 029 56, SLOVAKIA
  http://www.utcru.sk/~chochol    mailto: chochol na usa.net
       Toho casu: Vojensky utvar 8261, 977 01 BREZNO