[linux] overovanie hesiel na NT

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Středa Červen 23 23:07:28 CEST 1999

ok, ok, takze sa asi vykaslem na overovanie, staci asi jednoduche
synchronizovanie userov a ich hesiel, pricom NTcka by boli "master". Neviem ako
si koduju NTcka hesla, ale kodovane by sa snad dali pouzit v linuxe. Asi sa
poobzeram po nejakom skripte, ale ho skusim splatat.

--