[linux] Aky SQL server?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Čtvrtek Červen 24 13:59:22 CEST 1999

Z dovodu postupneho prechodu na Linux server (samozrejme s Vasou silnou
podporou) som nuteny postavit aj SQL server. Kedze ich je nepreberne
mnozstvo (Postgress, mSQL, MySQL, Informix, IBM DB/2, Oracle, InterBase
a pod), potrebujem poradit, ktory z nich.
Mal by splnat tieto podmienky:
- dostupny, najlepsie full, asi tak pre 20 uzivatelov
- jednoducho konfigurovatelny
- pokial mozno akasi zakladna dokumentacia a priklady v sk, cz
- aby mal aj ODBC driver pre klientov pod WinXX
- pripadne aj prevodnik z formatu DBF do SQL
- schopny obsluzit aj vzdialenych klientov po sieti cez tcp/ip (mame
vlastnu wan siet podobnu internetu)

Vdaka.
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)