[linux] Aky SQL server?

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Čtvrtek Červen 24 14:27:46 CEST 1999

Miroslav Oravec wrote:
> Z dovodu postupneho prechodu na Linux server (samozrejme s Vasou
> silnou podporou) som nuteny postavit aj SQL server. Kedze ich je
> nepreberne

niezeby by som sa velmi vyznal do spravy SQL serverov, ale najlepsie
bude asi pouzit ten, ktory si mal na Win.

ak si mal M$ SQL, tak potom inac:
* ked chces Open Source, tak mySql (bez transakcii, ale rychly) alebo
PostgreSQL (s transakciami, ale pomalsi)

* ked si ochotny platit malo, tak Adabas D (zvlada aj distribuovane DB)

* ked si ochotny cvakat viac, tak Informix (myslim, ze ma aj komercnu
podporu a doc pre Linux)

zaujimalo by ma, ako sa Ti bude darit. mozes potom napisat, ako to
prebiehalo?

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk