[linux] FW: Potrebujem pomoooc

Gabo Zavodsky gabo.zavodsky na post.sk
Čtvrtek Červen 24 14:35:16 CEST 1999

Ahooojte...

Ludia dobry, naozaj potrebujem Vasu pomoc....
Vy tu takto ako profesionali by ste mi mohli pomoct...

Ja s linuxom pracujem len kratko, no nietolko kratko, zakladne vecicky som uz zvladol.... Za ten zaklad povazujem celkovu konfiguraciu, no skoro celu a KDE a proste len tie zaciatky...
Ale najvacsie problemy som mal aj mam s configuraciou modemu a zvukovky...

Zvukovku mam mam SB 64 Awe a stale mi rapluje, niekedy mi ide a niekedy nie, to ide asi podla nalady, ale zaujimave je, ze aj ked vypinan system, tak mi vypisuje...

device is not supported by device, alebo nieco take a predsa mi ide a pri spustani systemu mi pise...

AWE64 not detected a predsa obcas ide a niekedy nie.....

Ako ju mam nastavit, skusal som najprv setup, a tam mi to zvukovku sice najde, ale potom vypise, ze chyba nastala pouzitim programu modprode, potom nejake cesty a nakoniec zariadenie je uz pouzivane, alebo nieco take...

Tak som nevedel co s tym mam robit, cital som HOWTO, tam som nasiel, ze by sa to dalo spravit cez make config...
Ale problem je, ze ked zadam make config, vypise mi to, no rule to make target...

Preco mi to nefunguje, prosim pomozte mi niekto ako to mam nastavit....

Dalsi problem je modem mam bitw\are 33 600 ineterny...

Nieco som konfiguroval v linuxconf a potom som konfuguroval aj kppp pod KDE ale, jedine co mi to vypise, je modem je zanepradneny...

A tak prosim pomozte mi aj s tymto, ako nastavim pripojenie na inet

Za pomoc vopred dakujem....