[linux] RH6.0 na 160MB HDD

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Červen 24 18:03:25 CEST 1999

Ahoj,

On Wed, 23 Jun 1999 100pro na mercury.pes.cz wrote:

> Je mozne nejako nainstalovat RH6.0 na 160MB HDD ?
> Co treba vypustit z instalacie ak sa to vobec da ?

Doporucujem pri instalacii vypustit vsetko.
Po instalacii pomazat nepotrebne baliky, ktore aj tak nainstaluje,
pomazat dokumentacie, pomazat este nejake zbytocne programy,
ale to je uz vec uvazenia. Dufam, ze tu nechces ich konkretny
popis.
Potom mozes pristupit k instalacii balikov, ktore potrebujes.

Ja som celkom bezproblemovo (ani som menusel pouzit tento postup)
nainstalovat RedHat 6.0 na 250 MB HDD.
Mal som tam aj X-windows, GNOME, Enlightenment, Netscape,
mc, ftp, wget, xmms, prehravac telky, kopu fontov (aj 8859-2),
pozadia, temy, ... kopu dalsich veci, ktore si uz nepamatam.
A to som tam mal aj dokumetacie a vselijaky bordel,
co som vobec nepotreboval, len sa mi to nechcelo mazat.

Robil som to len preto, lebo som upgradoval disk a stary som
musel najprv predat a az o 3 dni som mal novy.
Takze som vpohode bezal 3 dni na 250 MB HDD a ani mi to nevadilo
(az na to, ze som nemohol nic skompilovat, pretoze glibc-devel
ma asi 40 MB :( ).

		Cau.
				SAL