[linux] RH6.0 na 160MB HDD

Igor Strecko /sysadmin/ root na saurus.euba.sk
Pátek Červen 25 08:11:03 CEST 1999

:-)
nedavno som nainstaloval rh 5.0 na 85 MB, takze ciste
teoreticky by sa ta sestka mohla vojst do 120... ale je
to o dost vatsi system ako 5.0, co som si stihol vsimnut...
samozrejme ze vyhod cele X windoze, ale podla mojich skusenosti,
ked som nedal instalovat Xsy tak som potom este musel
manualne povyhadzovat kopu sucasti, ktore tam napriek tomu
nechalo. Potom nezabudni vyhodit tie hlupe jazykove podpory
vsetkych moznych nareci ktore to instaluje, vsetky zdrojaky
ktore tam nabacha, a co najvatsie mnozstvo manualov.
Myslim ze ked sa s tym pohras, tak to skresas aj na 100 MB

Good luck

I.