[linux] Aky SQL server?

fero na rebeca.sct.sk fero na rebeca.sct.sk
Pátek Červen 25 08:38:06 CEST 1999

hmm my v praci pouzivame MSSQL na win nt
tiez by som xcel vyskusat nejaky ten sql server
pod linuxom...
co som o tom trocha cital tak postgreSQL je z komercneho
hladiska najvyhodnejsi lebo ho mozes nainstalit aj k
zakaznikovi a pytat za to prachy mySQL musis cvakat za licencie
a predsa postgreSQL ma transakcie takze by to snad malo byt bezpecnejsie
no a o dalsie SQL som sa velmi nezaujimal, snad este ze oracle pustil
do obehu komerc verziu (musis si kupit) ale pre vyskusanie si mozes
stiahnut trial verziu (8 tyzdnovy trial) z tych komercnych by som
asi vsadil na oracle.

a trochu som este pozeral na podporu postgreSQL tak existuju hocijake
X-managery pod KDE rozhranie..abo pod X rozhranie..
		fero