[linux] RH6.0 na 160MB HDD

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Červen 25 09:25:40 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 25 Jun 1999, Igor Strecko /sysadmin/ wrote:

> nedavno som nainstaloval rh 5.0 na 85 MB, takze ciste
> teoreticky by sa ta sestka mohla vojst do 120... ale je
> to o dost vatsi system ako 5.0, co som si stihol vsimnut...

RH 5.0 mal minimalnu instalaciu 80 MB.
RH 5.2 uz mali 120 MB.
Neviem kolko ma 6.0, ale asi to bude este viac.

Ja som mal tohocasu nainstalovany RH 5.1, ktory
som instalovat na 50 MB particiu na HDD. Bolo to na prenosnom disku.
Instaloval som to tak, ze som dal minimalnu instalaciu,
a pri tom som pripojil /tmp z druheho disku ako /usr.
Inak sa mi na tak maly disk odmietol instalovat (presnejsie
v polke padol, ze nema dost miesta).
Potom som to nastartoval, preriedil a potom som to cele
presunul na ten 50 MB disk.

Mal som tam nainstalovany RH so sietovou podporou,
zvukovku, ftp server, ftp klienta, smbklienta,
Xserver (fonty a WM sa cucal zo siete), x11amp, ...

> samozrejme ze vyhod cele X windoze, ale podla mojich skusenosti,
> ked som nedal instalovat Xsy tak som potom este musel
> manualne povyhadzovat kopu sucasti, ktore tam napriek tomu
> nechalo. Potom nezabudni vyhodit tie hlupe jazykove podpory
> vsetkych moznych nareci ktore to instaluje, vsetky zdrojaky
> ktore tam nabacha, a co najvatsie mnozstvo manualov.
> Myslim ze ked sa s tym pohras, tak to skresas aj na 100 MB

Ten postup je spravny. Plne suhlasim. :-)

			Cau.
						SAL