[linux] Pripojenie na Internet-kppp a Netscape

Jentner jentner na seznam.cz
Pátek Červen 25 08:52:59 CEST 1999

     Ahoj !

     Mam problem s pripojenim na Internet cez kppp. Vsetko sa spoji
O.K., ale ked spustim Netscape, hlasi mi ze nemoze najist DNS.
Mam iba tel.c. a heslo na providera, DNS nemam. Ked do kppp
dam lubovolny DNS existujuci na Internete, Netscape sa tvari, ze
hlada, ale nic nenajde.

Otazka :    Treba nieco nastavit v Netscape ? Co a kde ?
                   Treba mat na providera aj DNS lebo to bez toho nejde,
                    pripadne ako to oklamat ?
                    Nesuvisi to s nastavenim mojho DNS ?
Mozno by pomohlo spojit sa s providerom nejako inac ako cez kppp
ako ?

P.S.:   Mam RedHat 6.0, interny modem a som zaciatocnik .....
                                                                    (v
Linuxe)

                                                                       Vdaka

Jozef