[linux] Pripojenie na Internet-kppp a Netscape

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Pátek Červen 25 11:17:10 CEST 1999

Ahoj!
=====

>      Mam problem s pripojenim na Internet cez kppp. Vsetko sa spoji
> O.K., ale ked spustim Netscape, hlasi mi ze nemoze najist DNS.
> Mam iba tel.c. a heslo na providera, DNS nemam.

Ktory provider je to? Musi byt nejaky cudny... Mailni, co mas za providera a
v priebehu minuty vieme zistit presne, ake ma DNS. Dovtedy mozes pouzivat
nejake ine, ako hovoris, sam si si ich zistil na Internete. Neviem ale, ako
dokaze kppp oklamat ostatne aplikacie o nastaveni DNS.

V Linuxe sa DNS nastavuje v /etc/resolv.conf. Mal by si predovsetkym
nastavit ten. Vloz si don nejaky takyto riadok:

nameserver IP-cislo

Mozu tam byt 3 nameservery. Mozno tam mas nejaky nameserver, ktory ukazuje
na adresu 127.0.0.1 . Taky riadok zmaz, lebo Ty urcite sam u seba
neprevadzkujes DNS (a bolo by to aj divne).

OK? Mailni, ako si pochodil.

Peto Paluch