[linux] kernel pre 486 SX

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Červen 25 15:28:39 CEST 1999

On Fri, 25 Jun 1999, DCSoft :-) wrote:

> Potreboval by som vyrobit linux kernel pre i486SX. Ale mam pocit ze
> kompilovanim 2.x.x jadier sa mi to asi nepodari - alebo ano?

Oneeeee,

a preco nie? 486 a Pentium su (skoro) jedna architektura. Ja si kernely,
ktore bezia na 486DX2, kompilujem na 2xPII. Problem by bol, keby si chcel
kernel pre SPARC na Pentiu, to by asi chcelo cross- (compiler a assembler a
linker).

> Ake zdrojaky jadra hlada? A kde? Potebujem to pre jeden specialny stroj

Zdrojaky su jedny. Specificky kod pre rozne architektury je v oddelenych
adresaroch arch/* a include/asm-*.

> Moje skusenoosti s kompilovanim jadra su asi take ze som asi 3 krat
> kompiloval pre i586 a to je vsetko :-((

Tak trebars na AMD K7 v menuconfigu povies, ze ma jadro optimalizovat pre
i486, a NEvypnes emulaciu FPU (tu myslim 486SX nema) a zapnes podporu
vsetkeho potrebneho, tak bude chodit.

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /