Nebyl nalezen subjekt

Zimani Peter info na regere.sk
Neděle Červen 27 14:20:01 CEST 1999

Ahoj!

Pridaval som druhu sietovku do stroja s RedHatom 6, a urobil som to presne
tak ,
ako je o tom pisane v netaciku c.33 v stati "Viaceré Ethernetové karty".
Prva karta je Realtek 8139 a druha GE2500III s chipom Realtek 8029.
Instaloval som ich aj samostatne a bolo to bez problemov.Mam jadro
2.2.daco.daco.
Prvu detekovalo s modulom rtl8139 a druhu ako ne2k-pci (mimochodom obe su
PCI).
Ked som to dal dokopy nielenze mi odisli obe karty, ale este aj zvukova karta.
Instaloval som to nasledovne: dal som do stroja 8139 (lebo ked tam boli
obe vzdy mi zdetekovalo ako primarnu 8029-ku,co ja nechcem,lebo na
nej je konektor na BNC a na 8139-ke nie je, a potrbujem ho kvoli prepojeniu
s druhou sietou).Dopisal som ether do lilo.confu spustil lilo,restartoval.
Predtym bez uprav mi to tiez neslo, (vraj 2.2.xx jadra detekuju viacere karty
automaticky) nejde mi to ani teraz.Pomozte mi niekto!
Konfiguracia stroja je PII 350,128MB RAM,4.3GB HDD IBM Draco,
Serv doska Intels BX a AIC78xx radicom.

Dikes.
info na regere.sk