[linux] offtopic: stabilny kernel

Martin Simun martin.simun na atlas.cz
Úterý Červen 29 00:33:20 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> nuz, toto mi znie ako keby si povedal strasne mily, svetlejsia cierna,
> presny odhad, alebo... 'Microsoft Works' :-)
>
> Matej Kovac
> mailto:matej na pobox.sk
> ICQ:733788

...stabilne jadro pre WIN XX ???
To je ako hladat ruskeho vojaka, co nefajci.
Ale inak,  da sa.
Pre serioznu pracu vo Win potrebujes len nevyhnutne aplikacie,
ziadne zbytocnosti, neustalu udrzbu a cistenie systemu od bordelu
v registroch a bohvie este kde.(NORTON UTILITIES, CLEANSWEEP a pod.).
Udrzba cistenie a hlavne defragmentacia vsak zabera tolko casu,
ze ti to zacne liezt na nervy tak isto, ako ked ti pada system.
Najlepsie je mat ATX skrinu, ktora sa ti sama zapne napr. o 6.00 rano,
a WIN 98, kde si zasa naprogramujes automaticku udrzbu. Takze ked
sadnes za masinu, mas aspon opraveny a defragmentovany disk.
Tot, moj nazor na serioznu pracu vo WIN. Ak ti je protivny, tak ho
ignoruj.

Martin
simano na atlas.cz

...pozn.:  c:\windows > dev/null