[linux] Konfig. a kompil. jadra - pomozte

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 29 12:53:06 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, Jaroslav Matej wrote:

> Poradte mi prosim, co je treba mat nainstalovane pre
> konfiguraciu a kompilaciu jadra. Mam na mysli hlavne
> kniznice a programy. Pri intalacii som v kolonke
> Development/Libraries nenainstaloval skoro nic.
         ^^^^^^
Oneeee,

asi mas Red Hat (ale aky?). Potrebujes:

*) kernel-source, kernel-headers alebo zdrojaky v linux-X.Y.Z.tar.(gz|bz2)
*) kompilator: egcs alebo gcc
*) asembler: bin86, binutils
*) dalsie utility: make,
*) kniznice: glibc-devel, ncurses-devel (make menuconfig), tk (make xconfig)

Snad som nic nezabudol...

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /