[linux] Dve sietovky

Zimani Peter info na regere.sk
Úterý Červen 29 13:02:45 CEST 1999

Cafte!

Mam RedHat 60 s kernelom 2.2.5-22, a chcem na nom rozbehat
dve sietovky. Jadra 2.2.xx by mali detekovat viacere ethernetove
karty bez problemov ,ale tomu tak nie je, nakolko mi to stale
nejde. Prva sietovka je Realtek s chipom 8139 a druha Genius
GE2500III s chipom taktiez od Realteku typu 8029. Samostatne mi
tieto karty bezali bezproblemovo, no len co som pridal druhu, okamzite
mi odisli obidve aj so zvukovkou.Skusal som aj doplnovat parameter
append="ether=blabla do lilo.conf-u, a stale nic. Este maly detail:
ked som mal obe sietovky v stroji, zdetegovalo mi ako primarnu vzdy
tu 8029-ku, co ja nechcem, lebo ta karta ma aj konektor BNC,
co 8139-ka nema, a ja BNC potrebujem na prepojenie s inou sietou.
(obe sietovky su PCI-cky). Konfiguracia stroja je nasledovna: MB
servrova Intel BX s AIC 7880 UWSCSI radicom, Intel PII 350 MHz,
128 MB RAM, 4.3GB IBM Draco,SB128 a sietovky som uz popisal.

info na regere.sk