[linux] Zla hlavicka v odoslanej poste (Debian smail)

Miroslav Vasko miro na zooropa.sk
Úterý Červen 29 21:30:12 CEST 1999

Caute!

mam nainstalovany smail na odosielanie posty. na stahovanie pouzivam
fetchmail.

mam tento problem - v hlavicke v polozke "From:" sa mi namiesto mojej adresy u
providera (tzn mvasko na isternet.sk) objavuje moje meno z domacej masiny (tj
miro na zooropa.sk, ktora, samozrejme na nete nie je).

tym padom sa mi na niektore paranoidne mailery posta vobec nedoruci. mam
overene minimalne dve domeny, kam posta nedojde.

v prilohe posielam konfiguraciu smailu a hlavicku sprav, ktore odosielam
(mozete si pozriet aj hlavicku tohto mailu).

prosim pomozte! nemozem kvoli tomu poslat prelozeny Debianovsky manual!

Vdaka moc,
Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk